close

第八十四天: 20111220(Kislev 24, 5772)

自有永有的神在作工!

在這個季節具有一個心與生命!在這一百天的尋求期間,我們打開了天堂之門,釋放出祝福之窗,也揭開了地上的新資源!安妮.泰特(Anne Tate)將這個訊息傳給我,哇!我們正看到歷史展開,而且預言正在實現,安妮寫了以下的訊息。

恰克.皮爾斯

這星期有人傳給我一篇有關於以色列死海的文章,在它最深的地方已發現到溫泉。這篇文章也報導科學家發現了新的生物種類,是以前在溫泉中從未被發現報導過的,在表面上它看起來就像是死海的盡頭,因為每一年死海以一公尺的速度失去其深度,我在主日的早上說出這個報導,我不記得我說了些什麼,但這裡是我所看到的:

即使有些事情看起來像是完全死了,但仍有一個工在進行著改變結果。看起來好像死亡在加速著!那看起來好像是我們所評估的結局,然而新的生命正在突破!即使在表面上你還無法看到一個明顯的改變,但是在你的心中以及在你周遭的世界,有一個極深的工在發生著。在世代中一直存在著黑暗,在世界上有出現過一些時期,是與神沒有實際建立關係的時候;有出現過一些時期,就是從祂口中所說的「活潑的道」不能觸及到這世界、或是顯明給人類的時刻。曾經有過幾年的時間與一些時期,只有乾枯死亡的儀式與宗教活動在地上統治著,而有一些時期甚至長達了四百年。

我說,「我已經開始突破並帶來生命,我發送出一個神聖的種子給馬利亞,一個表面上看起來是卑微的、不起眼的年輕女人,並且開始作一件工,是男人沒有參與任何部分的。我是自有永有的神〔創始成終的主宰〕,在「人類的死海」深處,我帶來了生命的隱藏溫泉,我帶來了新的生命形式與表現,那是這個世界從未見過的。我使用了一群最不可能的男人與女人,他們會改變這世界、並影響以後的每一個世代,我是自有永有的神〔創始成終的主宰〕,我擁有一切…現在我將要打開那從未見過的資源!」

當你在這個季節看著那些在你周遭生活中所珍愛的生命,要知道我是自有永有的神〔創始成終的主宰〕,我正在作工。我正帶來一個新的國度啟示在祂的百姓之中,祂有一個正在成形的國度之生命的展現,是這個世界以前還未親眼見過或注意到的。將會有新的生命出現,並且我們將會是一種新的生命形態。

在你的混亂、痛苦與環境之中要注意看,祂就在那裡!

Day 84 of 100 Days: “I AM is at work!”

Chuck Pierce 寫於 2011年12月20日 4:11

 EN ESPAÑOL

 

This season has a Heart and Life! During this hundred days, we are unlocking the doors of heaven so windows of blessings are released and new resources in the earth are uncovered! Anne Tate sent this to me! Wow! We are watching history unfold and prophecies being fulfilled. Anne writes the following:

Chuck D. Pierce

 

Someone sent me an article this week about the Dead Sea in Israel and the springs that have been discovered in the deepest part.  The article also reported that scientists were discovering new life forms that had never before been reported in those springs.  On the surface it looks like the end of the Dead Sea because it is losing depth at the rate of a meter a year.  I spoke into this on Sunday Morning.  I don’t remember exactly what I said but here is what I saw:

 

Even though some things look like they are completely dead, there is a work that is going to change the outcome.  It looks like death is accelerating! It looks like the end of what we have valued.  However, new life is breaking through! Even though you cannot see a manifestation of change on the surface as yet, there is a deep work happening in your heart and the earth around you.   In the midst of the generations there has always been darkness. There have appeared times that there was no actual communion with God in the earth realm.  There have appeared times that the Living Word spoken from His mouth was unable to reach earth or manifest in man. There have been years and spans of time, that only dry dead ritual and religion ruled in the earth. Some of these time spans were as long as 400 years. 

 

I say,  “I Have begun to break through and bring forth life.   I sent one Holy Seed to Mary, a seemingly obscure, insignificant young woman and began to do a work that no man had any part in. In the depths of the “Dead Sea of Humanity”, the great I AM has brought forth hidden springs of life. I have brought forth new forms and manifestations of life the world has never observed before. I have used the most unlikely band of men and women who would change the world and impact every subsequent generation. I AM and I HAVE… Now I will unlock resources that have not been seen!

 

As you look around this season into the lives of those you love, know that I AM is doing a work. The I AM is bringing forth a new Kingdom revelation in His people.   He has a developing corporate Kingdom expression of life that the world has not witnessed or observed before. There will be new life and we will be a new life form.

 

Look and see in the midst of your confusion, pain, and circumstances. He is there!

 

 Anne S. Tate

Glory of Zion Int’l

arrow
arrow
    全站熱搜

    lael 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()